چنگولک

چنگولک

چنگولک

چنگولک

کانابیس چیست؟

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۱۲ ق.ظ

در این مقاله ما می خواهیم درباره کانابیس صحبت کنیم. امیدواریم این توجه شما را به عزیزانتان جلب کند. این یک ماده است که از یک گیاه شاهدانه می آید. تفاوت میان شاهدانه و ماری جوانا این است که ماری جوانا از برگ های خشک و گل خشک است. می توان شاهدانه را دریافت کرد. [1] ترکیبات مؤثر در کانابیس بیشتر یا کمتر ترکیبات مشابهی از سایر قسمتهای گیاه شاهدانه با خلوص بالاتر هستند. برگ و جوانه های این گیاه به نام چمن شناخته می شوند. نفتی که از آدامس کانابیس می آید، خالص ترین ماده ماده سیمانی است که از کانابیس می آید. اثر کانابیس ناشی از تتراهیدروکانیابینول (THC) است که یک تومور طبیعی است.

کانابیس چیست؟

ماریجوانا یک آدامس چسبنده از یک بوش شاه بلوط است که معمولا در قطعات کوبویی جامد فرو می رود و از رنگ های قهوه ای تا سیاه به انواع خشک، سخت، نرم و شکننده است. این معمولا خرد شده و در pip و سیگارهایی که دست را تشکیل می دهند پف کرده و آنها ماریجوانا یا تنباکو مصرف می کنند. هشیش در قالب خاکی پخته شده است. نام های خیابانی پت، دود، چمن، هش است. از لحاظ دارویی، این تضعیف یا تحریک کننده سیستم عصبی مرکزی است.
استفاده پزشکی از شاهدانه

ماری جوانا می تواند به عنوان یک ماده برای کاهش بی خوابی مورد استفاده قرار گیرد که آرام می شود و THC و دیگر مشتقات می توانند برای درمان بیماری های خاص، از جمله آسم و صرع استفاده شوند، اما در حال حاضر تنها برای درمان تهوع و استفراغ استفاده می شود به دلیل استفاده از شیمی درمانی برای درمان سرطان .
روغن کنجد

روغن ضخیم قهوه ای مایل به قرمز مایل به قهوه ای قهوه ای یا قهوه ای قهوه ای است که از پالایش کانابیس با مواد ارگانیک و معمولا دود سیگار کشیدن و سیگار کشیدن به دست می آید.
نحوه استفاده از شاهدانه

راه های مختلفی برای استفاده از ماری جوانا وجود دارد. مصرف شاهدانه با استفاده از یک گونه، پنجه، قرار دادن در قاشق داغ، در یک روش کلم و بیشتر به شکل سیگاری در ترکیب با تنباکو یا علف. در افغانستان مخلوطی از نوشیدنی های مختلف مواد و روغن کنفی تولید شده و مصرف شده توسط فردی که طعم آن متفاوت است، طولانی مدت و پایدار است، و با توجه به فتوی علمای مسلمان ممنوع است. همچنین ممکن است به مصرف مواد مخدر دست پیدا کنید. این را می توان به تنهایی و یا با حل کردن در روغن پخت و پز به عنوان یک افزودنی در انواع کیک و شیرینی. بزرگترین مراکز تولید مواد مخدر در جهان، کشورهای افغانستان مراکش و پاراگوئه هستند، و استرالیا، ایالات متحده و کانادا یکی از بزرگترین مصرف کنندگان مواد مخدر و چمن است.
TCH در حشیش

یک ترکیب حلال ماری جوانا است و صرفا یک ترکیب شیمیایی است. THC به ندرت در دسترس است و به فروش می رسد در خیابان، و آنچه که به فروش می رسد به عنوان THC معمولا کامپیوتر است. Thirty PIC یا L S Dee THC به نام Tetra Hydro Cannabinol، یک ماده فعال در شاهدانه است. THC یک ماده هذیانی قوی است و اثرات شیمایی آن شباهت به L.S.D دارد که تغییرات در رفتار، اختلالات در معنا از زمان و احساسات بینایی و شنوایی، خود محرومیت است. با این حال، شواهدی وجود دارد که این دو دارو احتمالا از طریق مکانیزم های مختلف بیوشیمیایی عمل می کنند و اثرات آنها بر عملکرد مغزی متفاوت است.
علت اپیدمی حشیش

ماری جوانا شایع ترین مواد غیر قانونی در جهان است. در بعضی از کشورها امروزه و در برخی از گذشته، برای استفاده پزشکی و غیر پزشکی نیز رایگان است. میزان شیوع جهانی آن حداقل 5٪ و صد و چهل میلیون نفر است. در برخی از کشورها تا 10٪ گزارش شده است. و در اتریش بسیار معمول است. در ایران پس از تریاک، ترک و هروئین در جایگاه چهارم قرار دارند. با این حال، اطلاعات دقیق در مورد شیوع دقیق وجود ندارد. با توجه به آمار سایت های اینترنتی 0.6٪ - 2.3٪. حداقل در یک شهر جنوبی، بیشترین شیوع داروهای روان شناختی وجود دارد. اثرات مخرب کانابیس در عرض چند دقیقه خستگی و حداکثر ظرف 30 دقیقه ظاهر می شود. این دو تا چهار ساعت طول می کشد. ماری جوانا می تواند به صورت خوراکی مصرف شود، اما دوز خوراکی باید سه برابر شدید باشد. Hemia conjunctival مهمترین اثر فیزیکی مصرف شاهدانه است. افزایش اندکی در ضربان قلب، خشکی دهان، فشارخون ارتوتواستات و افزایش اشتها، دیگر اثرات بهداشتی برای مصرف شاهدانه است.

  • مهدی نادرپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی