چنگولک

چنگولک

چنگولک

چنگولک

سرکه سس مایونز

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۱۷ ب.ظ

درمان سرکه

- اگر موهای شما ضخیم و بلند باشد، نسبت سرکه و مصرف آب گرم به یک به یک. - اگر موهای شما نازک و کوتاه باشد، نسبت سرکه سیب به آب گرم باید یک تا چهار باشد. همچنین، اگر موهایتان را به طور مداوم با مواد شیمیایی صاف کنید، باید از این نسبت استفاده کنید. - اگر موهای شما ضخیم، فرفره یا فر باشد، نسبت سرکه سیب به آب گرم باید یک تا سه باشد. شما همچنین می توانید عطر و طعم خود را به این فرمول اضافه کنید به طوری که بوی سرکه سیب آزار دهنده نیست. بلافاصله پس از شامپو کردن موها از فرمول سرکه خود استفاده کنید، سپس موها را بیرون بکشید، و هنگامی که می خواهید موهای خود را خشک کنید، مطمئن شوید که آن را در حوله خراشیده نکنید. موهای شما باید نفس بکشند تا بوی سرکه سیب زیاد نشود. ما توصیه می کنیم با استفاده از این درمان عالی یک بار در ماه.
بهبودی شدید است

فراموش نکنید که بسیاری از آبمیوه ها و آبمیوه ها را هدر دهید. چند شاخه مو از پایه چند شاخه. اگر مو بسیار خشک (به ویژه انتهای مو)، آن را با روغن مخصوص بادام، زیتون یا لعاب بشویید.

سرکه سس مایونز

سس مایونز به عنوان یک درمان عالی برای موهای آسیب دیده مؤثر است و در دوده شدن و حذف دو شاخه نوک مو موثر است. موهای خود را کمی مرطوب کنید و نیم فنجان سس مایونز را روی موهای خود رنگ کنید. پس از 15 تا 20 دقیقه، موهای خود را با شامپو بشویید. شما می توانید این کار را دو بار در هفته انجام دهید.
علت چیست؟

پس از مو و یا مو به علت آسیب فیزیکی (آسیب یا گرما) و یا آسیب های شیمیایی به مو است و در زنان شایع تر است. لایه بریدن مو در نهایت موها ناپدید می شود و منجر به بسته نرمی مو می شود. این می تواند به دلیل ظاهر شدن بیش از حد مو، تکرار مسواک زدن با برس های خشن، موهای مکرر رنگرزی و رنگرزی، شامپوهای اسیدی یا قلیایی، بخار دائمی و غیره ایجاد شود. موهای مرده و بیش از حد چرب به احتمال زیاد این مشکل را ایجاد می کنند. این را می توان به دلایل مختلف یافت، اما به طور کلی، دلیل اصلی ایجاد خشکی مو معمولا در پایان مو است. استفاده از محصولات موی و انواع مو و اکسیدان ها، شامپو های مو نامناسب، سشوار و مویی، حتی شانه کردن مو با موهای سفت و دلایل مختلفی که می تواند به موها آسیب برساند و موهای شما را خشک کند. مشکل می تواند به عوامل ایجاد شود.
رفع آن

تخم مرغ، به علت اسیدهای چرب و پروتئین و همچنین ویتامین A باعث رطوبت طبیعی مو و درمان می شود. ترکیبی از زرده تخم مرغ با روغن های گیاهی مانند روغن زیتون می تواند ماسک خوبی برای تقویت مو و پیشگیری از ریزش مو باشد. توصیه می شود یک بار در هفته یک ماسک تخم مرغ را تقویت کنید که هر دو ریشه ها را تقویت می کند و همچنین می تواند درخشندگی و زیبایی مو خود را به شما کمک کند.
درمان قطعی

باید مو را بردارید و از تحریک فیزیکی مو جلوگیری کنید. پیشگیری با اجتناب از آسیب مو است. پس از حمام کردن، موها را بدون حرارت، با گذشت زمان و یا با حوله خشک کنید و موهای خود را از بین ببرید، در حالی که کاملا مرطوب است، زیرا موهای شاداب را شبیه به نوشتن با یک کاغذ صریح پاره شده که آن را قطع کرده است. شانه مو را با شانه های روبان چوبی، اجتناب از شانه های مداوم و مداوم، و فشار دادن و کشیدن مو، آب گرم و شانه کردن مو در حمام باعث آسیب جدی به مو، بهتر است به شانه موهای خود را کمی نرم و مرطوب بودن
کلید چیست؟

اول از همه، مطمئن شوید که شما به استفاده روزانه برای درمان خوب نگاه می کنید؛ چک کردن دندانهای الاستیسیته. این نوع قلم مو را به راحتی باز می کند. مراقب باشید اگر از هر روز استفاده از برس های پلاستیکی با دندانهای سفت استفاده کنید موهای چسبیده خود را بریزید و موها را از بین ببرید. سپس باید Brest را به درستی استفاده کنید. شما نباید قلم مو را بردارید و اولین قدم را با کشیدن آن از ریشه به نوک مو شروع کنید! اگر این کار را بکنید، پیچ و تاب های سطح مو به انتهای ساق مو وصل می شود. در حال حاضر، نوک موهای مو مجبور است به مصالحه بر روی دانه های گره knitting که Brontan ایجاد می کند. این یک روش کاملا ساده برای آسیب دادن مو است!
اصلاح مو

از موهای داغ برای شستن موهای خود استفاده نکنید و تا حد ممکن گرم نگه دارید. بلافاصله پس از حمام بخورید. بهتر است منتظر بمانید تا موهای شما خشک با دمای متوسط ​​باشد و سپس دمای ملایم را برای موهایتان خنک کنید. از گرما گرم استفاده نکنید. از موهای صاف و لوسیون استفاده نکنید که موهایتان را گرم نکنید تا موهایتان را بالا ببرید. قبل از شستشو، موهای خود را بیش از حد با روغن زیتون مالش دهید. هنگامی که مو هنوز مرطوب است، سعی نکنید که قلم مو را از هم جدا کنید و گره ها را به دلیل کشش بیش از حد موها و ضخیم شدن بافت بشکه که در نهایت باعث می شود موها سقوط کنند.
گیر کرده

برای موهای مو، تمام موهایتان را بالای سرتان قرار ندهید و شروع به شامپو شدن کنید! این چنگ زدن و چرخش باعث می شود که مو و مو کوچک شوند. در عوض، موهای شما حالت طبیعی خود را روی سر و شامپو خود را فقط روی پوست سر بگذارید، و سپس اجازه دهید آن را در طول آبیاری، کف دست خود به ساقه و نوک موها برسید. ما می شنویم

  • مهدی نادرپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی