چنگولک

چنگولک

چنگولک

چنگولک

قرص تادالافیل

قرص تادالافیل ,قرص تادالافیل ۱۰,قرص تادالافیل10,قرص تادالافیل ایرانی,قرص تادالافیلد,قرص تادالافیل 20 برای چیست؟,قرص تادالافیل 20 میلی گرم,قرص تادالافیل ده,قرص تادالافیل خارجی,قرص تادالافیل 20,خواص قرص تادالافیل ۱۰

قرص تادالافیل

توضیحاتی در مورد قرص تادالافیل

کاربرد قرص تادالافیل (Tadalafil) برای درمان و رفع اختلالات مربوط به نعوظ در روابط جنسی است. تهوع و تنگی نفس از عوارض اصلی قرص تادالافیل می‌باشد. در صورتی که درخلال نزدیکی علائمی مثل منگی، گیجی، تهوع، یا دردهای قلبی (درد پستان، احساس سفتی و فشار در پستان، کرختی، گزگز و درد در قفسه پستان یا شانه و فک تحتانی) در شما پدید آمد، از ادامه ی فعالیت جنسی خودداری کرده و حتما با پزشکتان مشورت کنید. مصرف بیشتر از یک قرص تادالافیل در روز توصیه نمی شود. مصرف تادالافیل بدون تحریک جنسی معمولا هیچ اثری ندارد و برای اثر آن حتما باید تحریکات جنسی وجود داشته باشد. هیچگاه از سر تفنن یا کنجکاوی این دارو را مصرف نکنید. درصورت مصرف اتفاقی بیش از مقادیر توصیه شده، بیمار را باید سریعا به بیمارستان منتقل کرد. دارو را باید دور از نور و رطوبت در دمای زیر ۳۰ درجه سانتیگراد، درون جعبه در بسته نگهداری کرد.داروی سیالیس (Cialis)، که با نام عمومی تادالافیل (Tadalafil) نیز شناخته می‌شود، باعث ریلکس شدن ماهیچه‌ها در اطراف عروق خونی می‌شود و جریان خون به قسمت‌های مختلفی از بدن را افزایش می‌دهد.در این مطلب از سایت جسارت به کاربرد و عوارض و موارد مصرف قرص تادالافیل 20 چیست می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

نام های تجاری قرص تادالافیل

تادالافیل به لاتین Tadalafil با نام‌های تجاری سیالیس (Cialis) و ادسیرکا (Adcirca) دارویی می‌باشد که باعث شل شدن عضلات و افزایش جریان خون به مناطق خاصی از بدن می‌شود. این دارو برای درمان اختلال نعوظ (ناتوانی جنسی) و نشانه‌های هایپرتروفی خوش‌خیم پروستات (پروستات بزرگ شده) استفاده می‌شود.از چه مواردی در دوره مصرف این قرص باید خودداری کرد؟ مصرف الکل به همراه این دارو، ممکن است باعث ایجاد عارض جانبی در افراد گردد. گریپفوروت و آب این میوه، ممکن است با تادالافیل ایجاد تداخل کند و منجر به بروز عوارض جانبی ناخواسته‌ای شود. در دوره‌ی مصرف قرص سیالیس، از مصرف گریپفوروت و آب آن اجتناب کنید.

قرص تادالافیل و اختلال نعوظ

به طور علمی اختلال نعوظ عبارت است از عدم توانایی آلت تناسلی در ایجاد نعوظ یا حفظ نعوظ به مدت کافی جهت انجام عمل مقاربت. هنگامی که مرد نعوظ برای انجام عمل جنسی نداشته باشد و یا اینکه نتواند مدت زمانی کافی نعوظ خود را حفظ کند، به این مورد اختلالات نعوظ یا ناتوانی جنسی می گویند. درمان اختلال نعوظ در سال ۱۹۹۸ دچار دگرگونی بزرگی شد و FDA داروی سیلدنافیل را که اولین مهار کننده PDE-5 با عوارض جانبی کم و اثرعالی است را تائید نمود. در حال حاضر ۳ مهارکننده PDE-5 برای استفاده در این مورد تائید شده اندکه عبارتند از: سیلدنافیل(ویاگرا)، واردنافیل(لویترا)، تادالافیل (سیالیس). کاربرد مهارکننده های PDE-5 در بیماران قلبی عروقی، فشارخون بالا، دیابت، آسیب نخاع، ام اس، افسرده بررسی و تائید شده است. مهارکننده های PDE-5 نعوظ را ۶۰ تا ۷۰ % بهبود می بخشند. در مردان آسیب نخاع ‌تا ۸۰ % موفقیت دارند. سیلدنافیل و واردنافیل فارماکوکینتیک مشابهی دارند. شروع اثر آنها ۳۰ تا ۱۲۰ دقیقه و طول اثر آنه ۴ تا ۵ ساعت است. تادالافیل طی ۳۰ تا۶۰ دقیقه اثرش شروع می شود و طول اثرش ۱۲ تا ۳۶ ساعت است. تادالافیل برای استفاده هنگام نیاز یا مصرف روزانه تایید شده است.

  • مهدی نادرپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی